ThereseStrid

Tecken..

Igår när jag var påväg hem från jobbet så hörde jag M.I.A - Paper plans på radion och tänkte direkt tillbaka på sommaren -08 som jag och Cathrin spenderade en del av i Göteborg hos min kusin och hans kompisar.
Och hade redan igår tänkt att skriva detta inlägg men orka inte, men idag när jag åter igen sitter och är påväg hem från jobbet så får jag höra Lady Gaga - Just dance och inser att de är fan ett tecken på att jag måste skriva detta inlägg idag! :)
Vi festa mycket och härja på ganska bra där nere de veckorna vi var där när vi flydde från vardagen hemma där 2 olyckor hade hänt de senaste månaderna där 2 av våra kompisar hade gått bort.
Vi levde livet just då och jag minns att jag mådde jäkligt bra just då i det sällskapet jag var i. Cathrin och jag fick en otroligt bra kontakt den sommaren och det är jag så jäkla glad över!
Vissa stunder måste man bara vakna upp och inse vad bra man faktiskt har det! Men ändå kan jag sakna det där vi hade just då oxå!
Men viktigaste av allt nu är att Cathrin och hennes lilla Milton mår bra just nu :) Är så glad för din skull gumman!
Hoppas du kan le lika mycket som mig nu när jag lägger upp de här låtarna :)











Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 cathrin
skriven :

vilken härlig sommar:) jag ler och tårarna rinner oxå för det va jääkligt kul allså man saknar det massa:)