ThereseStrid

2 kvar

Söndag kväll igen, som oftast på söndagar så har dagen vart nästintill värdelös, förutom en svamp jakt som resulterade i lagomt mycket svamp och sen ett snabb besök i Skattkärr och Edsvalla. Alldeles lagom dag, eftersom jag fortfarande känner mig bakis och mer död än levande efter fredagens bravader! Kvällen börja så gött med ett bio besök med John, Daniel och Kristin! Bra bio och bra sällskap kan inte bli illa! 5 av 5 toasters! Sen barka det bara utför! Jag skulle visa upp min ashäftiga attityd och dricka ikapp allt som alla andra hade hunnit dricka innan jag kom. Det slutade med att räkorna jag åt till lunch låg vid ett cykelställ vid torget i Karlstad! Men hej vilken kväll/natt/morgon det blev! Och som alltid med trevligt sällskap! Walk of shame hemåt vid 8 tiden igår morse och fortfarande dret full! Lär man sig någonsin av sina misstag? Jag har dock fått bekräftat att jag inte var den enda som slog rekord på att va full i fredags! Tur att man aldrig är ensam! Igår blev jag sängliggandes större delen av dagen, senare mötte jag upp Hanna och vi handla lite käk och gick hem till mig, Hanna styrde pepparbiff, delikatess potatis och kantarellsås och jag åt för glatta livet! Sen blev det balkong häng och ett långt samtal om livet! Lycklig är ett tillstånd som sagt! Och livet är helt enkelt bara att acceptera! Jag är så glad att jag har mina vänner, det är ni som gör mig glad, det är ni som får mig att gå vidare, ni är de bästa! Lite av dagens skörd!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: