ThereseStrid

Full dag

Dagen idag blev fullbokad, först var jag iväg till salong Eleganzee och gjorde iordning mina naglar! :)
Jag hade tänkt att ha chock rosa först men efter lite övervägande så det blev det rosa/aprikos glittriga! :) Jätte fina faktiskt och jag kommer nog trivas väldigt bra med dom! :)
Sen efter det så drog jag och syrran iväg och spela minigolf på Skoghall, jag kan bara säga ett ord! TRÄNING!
Jösses va dålig jag var! Jag måste verkligen köra några gånger för att komma i form!
Syrran slog mig med nästan 20 slag! Haha. Vissa gånger får jag in fullträff och bollen går rakt och nästan i hålet på en gång, men sen när jag ska putta i den det sista då går det fan inte! Då får jag 7 slag direkt! Jäkla sneda banor! ;)
Och nu på kvällen blev det bilbingo! Ingen vinst där heller! Det gick ur dåligt! Men man kan inte ha tur jämt! :)
Jag ska krypa ner i sängen och kolla på film nu!
I morgon startar PiP och jag ska förmodligen träffa Hanna och gänget! :) Ska ringa henne i morgon och kolla av läget, kolla vilka spelningar de ska på och så :)
God natt ♥
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: