ThereseStrid

Sängen!

Åter igen är jag här, det blir lite uppehåll mellan inläggen nu på sommaren! Jag hade en härlig helg på PiP och såg inte så många artister men jag är ändå super nöjd! Extra skönt var det att bara kunna gå hem när man ville och ändå höra musiken hemma :) Maria och Ida var här hos mig på lördagen och man kan väl säga att det blev lite för mycket dricka! Men hade riktigt roligt här hemma!! :) Krogen kunde ha kvittat!! Men mysigt att ha Maria här iallafall! Synd att det inte var längre! Det vore ju underbart om hon kunde flytta till Karlstad i höst på heltid! ;P Nu inleds andra veckan på semestern, det regnar just nu och jag är rädd att det kan fortsätta :( Fick ett härligt kort av min kusin i helgen från Mallis! Sol och blått hav! Jag är så sugen på att åka dit i en vecka, men när bara flyget kostar 4-5000 så känns det rätt kasst :S Får fundera lite på det och kanske ringa och prata med Nicke och Erika :) Har Charlie och Johan här hos mig nu, de ligger i sängen och kollar på film och jag ligger i min säng och slappar :) Ska läsa lite tänkte jag och sen ta tag i dagen. Eftersom ungarna ville till skatehallen men den var stängd så blev det lite dumt! Men de har fått åka lite ändå här vid mig men idag när det kom regn så blev det ju inte lika bra. Men de verkar va rätt nöjda ändå :) Bilden från kusin! Gissa om jag är sugen på att dra iväg!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: