ThereseStrid

Semester på riktigt!

Det känns verkligen som jag har tagit semester nu på riktigt!
Skönt att bara ta dagen som den kommer! Men jag vet ju att jag skulle bli uttråkad om jag inte hade något att göra i en vecka. Men nu har jag ju något inplanerat fram till nästa måndag iallafall så det känns skönt! :)
 
Semestern började ju med en resa till Göteborg och Liseberg! Jag, Emelie, Jecka, Dante, Edesberg och Viktor drog iväg i lördags morse. Vi var nere där strax efter öppningen och började åka lite. Jag åkte totalt 4 gånger och det räckte! Haha. Jag är så mesig när det gäller sånt där så ett åkband var ju helt onödigt :) Men man lever bara 1 gång så spela roll!
De andra åkte lite mer iallafall! :) Och så käka vi gott där inne! :) Vi hade en trevlig dag och jag är verkligen nöjd att jag följde med!
När jag ändå var där nere så åkte jag förbi Erika en snabbis och sa hej och hej då, hon och min kusin drar ju till Mallis på onsdag och är borta till slutet på juli! Jag är avis! Hoppas de får det gött! :) Jag ska nog kolla med Nicke eller Matte nästa år om jag kan åka ner och ha lägenheten en vecka och få lite semester! :)
Erika och jag tjata lite och jag klappa Molly oxå, som för övrigt är världens bästa hund! Om jag någonsin ska ha en hund vill jag att den ska vara som Molly!!! 
Jag åkte och hämta upp tjejerna efter besöket i Mölndal och sen drog vi hemöver! Vi lämnade av Jecka och sen drog jag och Emelie till mig och börja festa, jag slängde även in mig i duschen en snabbis, man blir ju inge vidare fräsch efter att ha gått på Liseberg en hel dag!
Vi drog ner på stan och mötte upp Hanna, Lovisa och Anna för en snabb tjat stund och skratt och ett par cider.
Sen gick vi till Harrys. Jag skulle ju ta med och visa Emelie hur utelivet i Karlstad ser ut och jag tar med henne till Harrys?! Hahaha. Aja vi drack lite och träffa killarna som hade haft svensexa för Natte så det var skoj iallafall! 
Och jag är super nöjd med dagen i Gbg och kvällen i Kd!
Syrran var snäll och körde hem oss sen oxå! :) 
 
 Jecka och Emelie i kön till bergochdal banan! :)
 
Nu kommer veckan bestå av PiP, hoppas det blir fint väder så man kan vara ute mycket! :) Kanske grilla och sånt oxå! 
Sen ska jag äntligen iväg och fixa mina naglar i morgon oxå! Som jag har längtat! :) Ska bli kul att byta färg! 
Ska även kolla efter en ny dator, min börjar säcka ihop nu, den krånglar som fan och jag kommer knappt in på internet, därför har jag inte bloggat på ett par dagar!
Så jag får helt enkelt erkänna att min gamla trotjänare som har hängt med i 5 år börjar bli lite väl hängig nu kanske! ;) 

Och näää mitt huvud är inte alltid som de ska!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: