ThereseStrid

Tisdagkväll!

Nyss åkte Emelie hem, hon har vart här under kvällen så jag har haft lite kvällssällskap :)
Som vanligt har vi pratat om allt! Och jag tror att allt kommer bli toppen bra för henne så fort allt har löst sig med boende! :)
Det är sånt här som jag har saknat en tid nu, någon kompis att bara sitta i soffan med och prata massa.
Jag kommer förmodligen hänga lite mer i Kr.hamn när hon har fått lägenhet där! :) Vi planerade en ev. utgång där i helgen oxå som jag ska försöka bli med på, jag är verkligen sugen på att komma ut och träffa gamla kompisar så jag hoppas några är ute i helgen i såna fall :)
 
Jag körde hem vildarna förut under dagen oxå, Charlie är alltid Charlie och håller igång jämt! Inte lugn värst länge när någon kompis är med! Men alltid när vi säger hej då så vill han ha en kram, det värmer väldigt mycket i moster hjärtat det ♥ :) Trots att han har blivit så stor så är han väldigt go många gånger och vill att man ska ta hand om honom när han är här :) Mys unge!
 
I morgon blir det tvätt och städ så snart får det bli sängen så jag kommer upp vid 7 i morgon!
God natt ♥
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 cathrin
skriven :

menn Charlie sluta spotta i bilen....tur du får passa han ibland så du får jobba på riktigt;)

Svar: Haha! Ja jösses han höll på att ta knäcken på moster där en sväng ;)
ThereseStrid