ThereseStrid

1 månad, 1 år.

Idag är det 1 månad sen jag och Maria stack till London! Tiden går så snabbt! Skulle inte säga nej till att få åk iväg igen en sväng! Bara få komma bort lite är skönt! :)
Det är även ett år sen jag och Sebbe va på Kreta, de skulle inte heller va så dumt att åka till igen! Att fira midsommar på Kreta var inte så himla dumt, gött väder, go mat och lugnt och skönt! :)
Här hemma vet jag inte vad man gör på midsommar längre, de flesta vill väl festa men vet oftast inte vart de ska va. Många som har frågat vad jag ska göra under midsommar blir förvånade när jag säger att jag ska jobba hela midsommar helgen. Jag tycker inte det spelar så stor roll ändå. Jag kan gå ut och festa när jag får semester istället och jobba när det är storhelg är ju lätt förtjänta pengar!
Jag och Cathrin gick och prata igår om vad vi har gjort de senaste åren på midsommar och ingen av oss mindes speciellt bra vad som hade hänt. Men efter lite letande i min blogg och så kom jag fram till att jag vet vad jag gjorde -08, -09, -10 och -11. Men innan det har jag inte en aning!
Hur fan ska man minnas sånt? Oftast har jag jäkligt bra minne men just midsommar minnen har jag nog lyckas söpe bort!
Catten hon mindes knapp vad hon hade gjort i fjol så hon var värre ;) Men när hon fick tänka lite extra kom hon väl på det oxå :)
Men alltså midsommar börjar kännas lite tråkigt, varje år är det så jäkla mycket prat och sen blir det bara fiasko av allt typ?!
Men men vad vet jag! Nån gång kanske jag ändrar mig :)
En trevlig midsommar för mig vore om man kunde äta gött med de närmsta och sen spela spel och bara ha det gött på kvällen! Det räcker gott och väl!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: