ThereseStrid

17 års firande!

Har firat Becca idag som fyllde 17 år! Att hon har blivit så stor! Det känns som det inte var längesen en annan var 17 ju!
Men jag tror att hennes dag blev bra och hon verkade väldigt nöjd med sina presenter! Och för första gången tror jag att jag lyckades köpa nåt som hon gillade! :)
Härligt att se att hon mår bra och fick en fin födelsedag iallafall! :)

Bara 13 timmar kvar i Daglösen den här veckan!
Det känns som den här veckan har vart den längsta någonsin typ! Känns som jag har jobbat konstant i en månad men det har bara gått 6 dagar! :(
Men som sagt nu är det bara 13 timmar totalt kvar på denna veckas pass! Sen är det långhelg som gäller!!
Ska verkligen bli gött att se någon annan väg än 63an ett par dagar!
Och göra något annat för en gångs skull än att bara sitta hemma!
Nu kallar telefonen!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: