ThereseStrid

Ben

Jag är så känslig när jag äter viss mat!
Jag hatar att äta räkor och få den vidriga upptäckten att det sitter ett litet skal kvar på den.
Även när det är hårda brosk bitar eller vad det nu är i hamburgare när man äter det.
Jag vill bara kräkas!
Och nyss när jag käka lunch på jobbet, som jag hade sett fram emot så tugga jag glatt i mig torsken jag laga igår. Men efter några bitar så får jag världens största ben i munnen! Blääääääääää!
Jag hade inte lust att äta upp ens för det var så vidrigt!
Jag är på tok för känslig! Men det är tur att jag inte är ensam! För precis såna här saker prata jag med Anna om i helgen och hon berätta att hon är likadan.
Jag föredrar att skala mina egna räkor ibland faktiskt.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Maria
skriven :

Du är inte ensam :( Jag är PRECIS likadan, blir spyfärdig och äcklad. Speciellt med brosk eller hår i maten :( Hahaha uuuusch!