ThereseStrid

Goooo

Helgen som har varit var kanon på många sätt och vis! Lördagen började med att jag mötte upp Maria på stan. Vi gick och strosa runt och kollade i affärer men mest bara traska igenom utan att lägga allt för stor vikt på vad det var för kläder vi egentligen kollade på! Haha.
Maria fann iallafall sötaste hårbandet att ha på midsommar! Det kommer. Göra sig fint på henne! :)
Vi mötte senare upp Ida och bestämde oss för lunch på en uteservering. I samma veva ringer Erika och säger att hon och min kusin är på väg över så de kom och åt lunch med oss oxå. Vi satt och töla ett tag sen var det dags för Maria att åka hem :( Vi måste träffas längre tid nästa gång!
Efter det kollade vi in statsloppet lite snabbt för att se om vi kunde få en skymt av Carro och Kenta men vi valde den sämsta platsen att stå på mitt i starten så vi blev helt yra i huvudet och inte såg ett skit! Haha.
Åkte hem till mig efter det en sväng och sedan iväg igen och käka ute igen med Carro, Kenta och pappa.
Sen till dagens höjdpunkt! Go cart!!!!
Jag har tidigare åkt det, då kanske jag var 6 år eller nåt! Så denna gången var jag helt ny och jävlar vad roligt!!! Men svårt ändå när man inte vet riktigt hur man ska ligga i kurvorna för att det ska bli bäst!
Men så jävla värt! Alla var super nöjda tror jag och det är något som jag kommer göra om snart igen!!
Förmodligen kommer väl det vara det nya sommar måstet! Förra året var det ju minigolf, minns inte hur många gånger jag spela minigolf då!

Klockan är ju bara barnet än så jag ska sova några timmar till innan jag sätter igång dagen! Går ju på och gör ett nattskift sen ikväll oxå så behöver ju lite sömn innan de kanske oxå!
Men ska iallafall hinna med en promenad idag oxå med mina nya träningsbyxor! Vilken skillnad och va sköna de är!! Tusen tack än en gång Linda!
God natt! ;)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: