ThereseStrid

Hotellet!

Har intagit plats i sängen på hotell Gynzler/Lund nu! Trött som tusan är jag så det ska bli skönt att sova!
Har vart en helt underbar eftermiddag och kväll!
Anlände nere hos moster och Henning, ut och handla lite med moster och sen tillbaka dit och fick oss oxfilé och pommes! Här slår vi på stort ;)
Sen vidare hem till Erika och hälsa på och göra henne lite finare inför morgondagen :) Vi hade mycket prat att ta igen så jag hade lätt kunnat bli kvar där länge! Men vi får ju söndagen ihop iallafall :) Och kan säga att Molly är bland de bästa hundar jag träffat!
Sen vidare till slut destinationen Gynzler/Lund och gosa med Tilde, Anna och Matte!
Har fått eget badrum och eget rum så här skulle jag kunna stanna länge! :)
Och i morgon ska det tydligen bli fest här! De ville tydligen supa ner mig men vi får väl se vad det blir med den saken! Haha.
Natten nu för en lång dag väntas i morgon! Natti! ;)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: