ThereseStrid

Hur otur får man ha?!

Igår ringde jag mamma på kvällen för att se om hon kommit ner till Göteborg. Hon ska fira midsommar där med min moster.
Hon var att nere men hon sa att hon inte svara tidigare för det hände en olycka på vägen ner. Som alltid så blir man ju nervös och får massa tankar i huvudet om det värsta men eftersom jag prata med henne så har det ju gått bra iallafall.
Men iallafall på väg till Göteborg på E6an så hade det kommit en bil och kört om henne när hon satt och prata med min andra syster i telefon, sen small det bara till och antagligen så har hon fått ett stenskott från bilen som körde om henne. Olyckligtvis så hamna det på hennes sidoruta där hon satt och körde och hela rutan sprack!
Hon hade sagt till syrran att hon var tvungen lägga på för det var glad överallt. Och hon satt ju och körde på en 110 väg så det var ju inte så lätt att stanna heller.
Men allting gick bra iallafall och hon ska få ny ruta på bilen idag nere i Gbg! Tur att det löste sig så snabbt iallafall! Och allt inget värre hände! Hon hade fått lite skärsår på armen men det var inget värre sa hon :)
Jag hade nog blivit jäkligt chockad om bara rutan försvann sådär! Haha. Usch va tråkigt när sånt händer!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: