ThereseStrid

Kontakt annons!

Jag söker en kompis!
En sån där kompis som man kan åka hem till och bara hänga. Där man alltid känner sig hemma och tar sig det man är sugen på i kylskåpet typ!
Jag söker en kompis som antingen är singel eller inte är IHOP limmad med sin partner!
Tjej eller kille kvittar!
Någon man kan söndags hänga med så man slipper ha söndagsångest och livsångest själv!
Någon man kan dela söndags pizzan med och se på söndags filmen med. Någon som inte tar illa upp om man råkar somna i soffan. (Jag har svart bälte i att somna till filmer!!)
Någon man kan gå ut och gå med och prata i timmar med!
Någon man kan ringa när som helst och komma och dricka te med!
Någon som är sugen att dra ut på krogen då jag oxå är sugen på det! Haha.
Någon som inte bor allt för långt bort så man kanske till och med skulle kunna cykla över till på en kvart typ!
Någon som är öppen till att åka och testa nya grejer och inte bara sitta hemma jämt.

Ja en sån där bra kompis som alltid finns där ni vet!

Jag har massa såna kompisar idag oxå! Men tyvärr bor många av dem för långt bort, några av dem har fått barn och då blir allt lite annorlunda eller så är det många av dem som har skaffat partner och sitter fast med den!
Eller så är det faktiskt så enkelt så att jag har växt ifrån vissa kompisar och inte känner för att umgås med dom.
Eller ännu värre att jag helt enkelt inte betett mig schysst och vi har gått olika vägar. Och det ber jag om ursäkt för!

Men nu känns det som det vore så jäkla gött att träffa nytt folk att umgås med.
Jag är ofta själv på vardagar och helger. Oftast när jag är ledig och vill hitta på nåt så passar det inte med någon annan. Om man ska åka och hälsa på någon som bor lite längre bort så krävs det lite planering innan.
Ja vissa av er förstår säkert vad jag menar och vissa som aldrig upplevt nåt sånt här kanske inte ens kan sätta sig in i situationen.

Och jag vet att jag är kräsen när det gäller vilka jag umgås med, eller jag har blivit kanske nu på senare år?!
Men jag tänker lite framåt, att folk man umgås med kanske man kan se en framtid med oxå som vänner?
Å nu låter jag att knäpp! :)

Men är det någon som känner sig träffad av annonsen kan ju höra av sig :P
Hahahhahaha!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Maria
skriven :

Hahahaha!!! Du är bra knäpp ändå! :) Förstår precis vad du menar. Jag faller på några av dina punkter, men inte så många ;) Jag har också svart bälte i att somna till filmer, eller somna när jag pratar med folk när jag ligger i sängen. Det finns vittnen..



Tyvärr så bor jag ju en bit bort, men jag är helst i Karlstad ändå! Vi kanske kan hitta på något någon gång nu i sommar? Äta något ute och dricka något gott?



Kram

2 Therese
skriven :

Haha men det är ju sanning iallafall ;)

Ja men absolut skulle vi kunna hitta på nåt!! Vi kan ju försöka planera in något så att det passar när båda är lediga! :)

Och jag skulle gärna komma och hälsa på hemma hos dig oxå någon gång så det behöver väl inte bara vara i Karlstad heller!! :)

Vi kan höras av på sms snart så kan vi planera nåt! :)



Kram!!

3 Hanna
skriven :

Nu bor hon i Värmland igen, här är jag :D

Svar: Häääääärligt!!!! :D
ThereseStrid