ThereseStrid

Kul!

Det är riktigt roligt att se att några har tittat in här idag även fast jag inte har skrivit något!
Men som säkert de flesta vet så krånglar ju blogg.se appen så man kan inte blogga därifrån nåt och jag har inte haft ork till att skriva nåt på datorn idag!
Nu gör jag verkligen det sista inför semestern! 3 pass kvar!! GÖTT!
Sitter just nu på jobbet och väntar på att naglarna ska torka, underhåller dom lite idag och ska även testa att ha på ett annat nagerlack fast jag blev rekomenderad att inte testa det, men ska ju göra om dom om en vecka så jag tänkte att det inte gör så mycket då ifall om de ser lite dåliga ut sen! :)
Har vart ute på shopping tur idag! Försökt hitta lite till bröllopet nästa helg som är mellan Natte och Nathalie! :)
Skor är fortfarande ett problem så jag får ta en tur på stan i morgon och på onsdag och kolla efter det!
Jag fick lite stöd av Erika genom telefonen när jag var ute och kollade på kläder, de är ju så trist att inte ha med sig något smakråd! Men genom mms och samtal så fick jag ett smakråd där! ;)
Har även pratat med Maria och Linda idag! Och jag ser verkligen fram emot näst lördag då de kommer! Vi har bestämt att vi + Ida ska gå ut då, dock ska ju jag på bröllpet sen på PiP men jag ska hinna med att träffa dom där i mellan och sen efter PiP så drar vi på krogen istället! Det ska blir så härligt att få se tjejerna igen! Och jag ska fixa så de kan sova hos mig och hoppas jag kan bulla upp med en riktigt härlig frukost på söndagen då!!! :)
 
Är verkligen taggad för semester så nu ska jag arbeta på lite här så natten går fort!! :)
God natt!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: