ThereseStrid

Sällsis

Jag fick lite sällskap på jobbet idag med!
Idag kom Carina och Roger, de skulle hit och fixa lite grejer. De skulle bland annat sätta upp en lampa i köket, men Carina hade blivit lite virrig när de skulle åka så hon hade glömt att ta med den! :) Haha. Men de fick upp sladd i taket till den iallafall, så när väl lampan oxå kommer upp kommer det nog bli jätte mysigt :)
Härligt att få prata lite med dom och få höra hur andras liv ser ut! :)
Sen är det alltid kul att få höra när någon läser ens blogg!
Besöksstatistiken är inte direkt hög här inne, men vissa dagar är den lite mer och då funderar jag ju såklart på vilka som är inne och läser, så då är det roligt när någon berättar att de har vart inne! :)
Annars har arbetsdagen vart lugn, 5 tåg har gått och jag väntar på det sista nu innan mitt pass är över!
Och sen är det bara 4 pass kvar till semestern! Jag räknar ner kan jag lova! :)
Jag har en härlig vecka framför mig, frisörtid, massage och lite shopping! Sen semester på fredag! :D Ska se om jag hinner med att träffa Emelie någon kväll oxå och kanske Hanna som äntligen har kommit hem från Jönköping! :)
Men nu får jag strax ta kvällen här så det är bäst jag rundar av och gör mig iordning för hemfärd om 40 min :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: