ThereseStrid

Sänga!

Ligger fortfarande och drar mig lite! Jag är ju trots allt ledig idag och har bestämt mig för att inte ha några måsten! :)
Jag ska snart gå upp och åka ut och ta en promenad med Cathrin och Milton! Sen får jag se vad som händer.
Det vore hemskt trevligt om solen kunde vara uppe hela dagen utan regn så kanske man kan få lite färg i ansiktet! :)
Men det där med vädret ändras ju hela tiden! Igår såg det ut att bli fint hela dagen idag men det gjorde det tydligen inte idag när jag kolla :(
Annars är det väl bara att börja ladda upp sig för en jobbar vecka nu! Jobbar ju torsdag-torsdag på 6 st pass i vanliga fall men nu har jag tagit lite övertid oxå så jag kommer jobba 8 pass och 4 timmar övertid utöver det. Men det är väl tur att de är midsommar för jag misstänker att de inte kommer gå så många tåg då så jag lär väl ha tid att vila lite! :)
Det är ju en fördel med mitt jobb att man kan slappa ganska mycket och ha tid till annat, men jag börjar tröttna på att gå till jobbet och inte "jobba". Jag skulle gärna gå dit och låta tiden rulla på snabbt och sen gå hem och känna mig utarbetad! Men de kommer nog aldrig hända på mitt jobb om jag inte blir flyttad till Kil! :)
Men men! Nu får jag ta tag i mitt ansikte tror jag så att inte Milton får en chock när jag kommer och tror att han har fått besök av ett troll! :)

Trevlig lill-lördag på er!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: