ThereseStrid

Snart så!

3 timmar kvar till semester!!! GÖTT!
Ska skynda mig hem och inviga semestern med att hämta ut ett paket med min nya klocka i! :) Hoppas den passar bara och jag kommer trivas i den! :)
Är lite sliten efter att ha jobbat natt idag oxå, sen orka jag inte sova så länge i morse efter jobbet så jag åkte och mötte John och gick på Bergvik en sväng innan detta passet drog igång :)
Men snart är jag ju ledig och kan sova ut igen! :)
Semestern kommer börja med att åka till Liseberg på lördag. Jag är ju inte så mycket för karuseller och sånt längre, men tycker det ska bli skoj att komma iväg och göra nåt och sen kan man ju alltid spela lite på olika hjul ;)
Men ska försöka se till att inte vinna det största paketet först denna gången! Haha!
 
Igår var jag även iväg och klippte mig och färga mig! Vi gjorde en avfärgning på mig först och jäääääklar vad blond jag blev i utväxten!! Nästan vitt ju :S Har aldrig vart så blond någon gång! Men resten av håret vart ju lite galet! Haha. Såg inte klok ut! Men nu är jag iallafall lite mer ljusbrun och jag är såååå nöjd med färg och klipp även denna gången!
Malin som jag har vart hos de senaste gångerna förstår precis hur jag vill ha det och gör alltid rätt! :)
Ikväll ska det bli riktigt gött att duscha ur alla produkter och bara njuta av det korta håret! :)
 
Nu ska jag ta tag i lite arbete här och sen även spela lite mobil spel så kvällen går fortare! :))
SEMESTER!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: