ThereseStrid

Sömn!

Just nu håller jag på att få i min lite frukost på jobbet, slutar om 1 timme och 40 minuter så jag passar på att äta innan hemgång så är det bara att hoppa bums i säng sen när jag kommer hem.
Är trött efter den här helgen med natt jobb! Men än är det inte slut!
Slutar nu vid 06:45 och börjar igen vid 20:30 och slutar vid 06:45 i morgon oxå.
Sen efter det har jag eftermiddags pass på onsdag och ett till natt pass tordag till fredag sen HELG! Äntligen!
Det blir inte många nätter i min egna säng den här veckan inte!
Men det är skönt att ha den här grisveckan över sen oxå! Och kan börja räkna ner till semestern som börjar om 4 veckor!!! :) Så jävla gött!!
Ska försöka ta tag i disken idag oxå som har hamnat på efterkälken i helgen! Jag har fruktansvärt dålig karaktär när jag har jobbat natt så jag skiter typ i allt då! Dagarna går åt till att bara slappa!
Ska även försöka ta tag i en liten utbildning som jag ska göra för ett nytt jobb. Men de går segt med det oxå! Det skulle nog egentligen ha tagit max ett par timmar men motivationen har inte funnits så det har slappat efter lite!
Men kanske efter denna vecka så går det nog lite lättare! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: