ThereseStrid

Storfors

Sista gången jag är i Storfors nu innan semestern!
Bakade lite tigerkaka igår så det fick gubbarna här på jobbet idag ;) Det gäller att fjäska vid rätt tillfällen! Haha.
Är ju 2 veckor kvar tills jag går på semester och fram tills dess ska jag spendera tiden i Daglösen och en snabbsväng till Bäckebron bara! Skönt att det bara är 9 pass kvar tror jag tills semester! :)
Ska njuta varje dag jag har semester sen!

Älskade vännen Linda överraskade mig rejält igår, jag väntar på ett paket och igår fick jag en avi från posten så jag tog förgivet att det var det paketet som hade kommit.
Men när jag väl hämtar ut det så börjar jag känna igen handstilen på det och sen var inte storleken rätt.
Linda hade då skickat mig ett par nya träningsbyxor! Jag bad henne kolla efter ett par på hennes jobb som jag kunde komma och köpa och även ett par skor. Men när hon hade hittat ett par så ville hon överraska så hon skickade mig en liten present istället! ♥ Så himla mysig och snäll!
Det gjorde hela mig eftermiddag! Hon gjorde mig så jäkla glad!!
Ikväll kanske jag hinner ut och prova dom en sväng och se hur de känns! :)

Annars idag består nog min eftermiddag av tvätt, tvätt och tvätt.. Ska köra 6 maskiner med bara kläder typ!
Jag byter kläder på tok för ofta känns det som när jag får ihop mer tvätt än vad en barn familj får typ! Haha.
Får se om jag hinner ut till Bergvik en sväng oxå, handla lite käk och gött dricka till helgen! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Maria
skriven :

Guuuud vad skönt med semester snart för dig!!! :D Ska du göra något speciellt?? :)



KRAM

2 Therese
skriven :

Ja det ska bli skönt! :) Det enda jag har inplanerat är PIP :) Men annars vet jag inte! :) Tar det som det kommer! :) Kraaam!