ThereseStrid

(T)ur

Ibland har man tur i oturen!
Har beställt en klocka på internet, de skulle ta 4-7 arbetsdagar att få hem den. Nu sitter jag här och muttrar efter 9onde dagen och ingen klocka rikare!
Men tog tag i saken och ringde upp leverantören och fråga vart den var och bredde på med min mest sorgsna röst om att det var ju en present och nu blev att så förstört för inte klockan hade kommit m.m.
Han tyckte väl såklart att det lät hemskt tråkigt och bad om ursäkt och frågade då om jag ville avbeställa klockan eller kanske få ett litet avdrag på den istället?!
Självklart ville jag inte avbeställa den, den är ju trots allt en present (han behöver ju dock inte veta att jag ger presenter till mig själv för att jag inte har någon rik snubbe som annars skulle ha gjort de!) så den måste ju ändå fram så ett avdrag är nog bättre. Sagt och gjort 15% billigare!
Tur i oturen! Men det gäller ju att va ekonomisk! Hahahaha!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: