ThereseStrid

Upp som en sol och ner som en pannkaka!

Jag försöker vissa gånger att lämna negativa sidor utanför här.
Jag gnäller mycket på mitt jobb här men annars försöker jag låta bli, det finns mycket roligare saker att läsa om än sånt.
Men idag är en sån dag. Jag vill inte vara med mer. Jag vill kliva av.
Jag vet att man inte ska förvänta sig för mycket av det goda.
Men med min hjärna tror jag hela tiden att saker ska bli bra, roliga, fantastiska och underbara.
När jag sedan inser att allt är ett jäkla påhitt så åker jag ner som den där pannkakan.
Jag fick höra för några veckor sen att jag ska vänta mig det värsta jämt för då kan det bara bli bättre!
Men hur kul är en sån person som alltid går och tror det värsta jämt då?
Och hur fan skulle livet kunna vara glatt då?! Jag bara undrar! Ibland har vissa sån dubbelmoral och jag är så jävla dum i huvudet att jag går på det!
Blir tokig på mig själv och alla dessa jävla tankar!
Låt mig släppa in nya fräscha saker!
Låt mig träffa nytt roligt folk så jag någongång fattar att det gamla redan är historia!
Låt mig få glömma nu....

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: