ThereseStrid

Maaaaaaaaaaaat

Hörde nyss på tvn att de kanske kan bli strejk på flygplatserna i Norge idag och det kan väntas stort kaos.
Kom direkt att tänka på Maria och jobbar sin första dag idag på ett nytt jobb på flygplatsen! Stackars henne :(
Hoppas det går bra för henne idag ändå! Och att hon kommer trivas! Det är hon värd!

Nyss kom Karlsson in på jobbet hos mig, det är en gubbe som är ute och jobbar med spåren här i Daglösen.
Han tyckte nog att jag behövde lite uppmuntring eftersom han kom med en färsk kanelbulle! 
Det är livsfarligt att jobba så här när gubbarna kommer in med kaffebröd i mellanåt! Man äter ju så galet mycket onödigt! 

Och vi ska väl inte ens tänka på hur mycket jag satte i mig igår när Emelie var hemma hos mig och fika! Jag bjöd ju på morotskaka (som Emelie förövrigt sa att det var den godaste hon har ätit! :) sen blev det briéost, melon, nötter och lite olika skinkor! Jag kunde inte sluta äta och tryckte i mig nästan en hel briéost bit själv! Haha.
Emelie hade mer karaktär och inte vräkte i sig som mig :P
Det var iallafall super kul att hon kom och det är som alltid lika lätta att prata med henne om allt!
Vi ska försöka ses mer nu och hoppas verkligen vi kan försöka med det! :)

Nu får jag försöka styra upp jobbet här eftersom tågen är sena :S Vilken skräll..
Ha en trevlig fredag!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: