ThereseStrid

Bilder

Nu tar jag mig lite tid att skriva igen. Jag blir lite slö och inte har en aning om vad jag ska skriva ibland.
Men börjar med några bilder från förra veckan, då vi firade Becca när hon fyllde 17 år.


Becca och Charlie

Sen hann jag även med en sväng att vara barnvakt åt Lukas en dag :)



Och sen hade Martina sin bal, men tyvärr kunde jag inte åka och kolla på den, men jag fick en fin bild skickad till mig iallafall :)


Robban och Martina!

Sen när jobb veckan var slut drog jag ju vidare till Götet.
Tyvärr är jag ju sämst på att komma ihåg att ta kort men tog några på fina Molly iallafall.



Och självklart några kort på Tilde! :)


Gos fis!

Jag hade en toppen helg hos Kusin och Anna! Lördagen umgicks jag och Anna, var och kolla i lite affärer och sen hem och göra iordning maten för kvällen. De hade hemma några vänner och vi åt och drack gott och skrattade mycket! :) Det blev en tidig kväll för mig men jag är ändå super nöjd med kvällen så länge den varade! Kul att träffa lite nytt folk och även ett gammalt bekant ansikte oxå! :)
Sen var det upp och hoppa tidigt på söndagen, käka lite, göra sig iordning och gosa med Tilde och säga hej då och tack för hotell platsen hos Gynzler/Lund!
Åkte och hämta upp Erika och sen drog vi till Ullared :) Fyndade en hel del inne på Gekås och även lite på Scorette och MQ ;) Är så himla nöjd med söndagen oxå! Det var så gött att umgås, prata och skratta med Erika som vi gjorde förr i tiden! Det behövdes! Vi har mycket att ta igen och jag är glad att vi båda har förstått de! :)
Den här helgen som gått får ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ av ♥ ♥ ♥ ♥ ♥:an i betyg! 
Den var så välbehövlig och uppiggande för mitt huvud!

Helgen som kommer nu hoppas jag blir minst lika bra!
Jag hoppas att Maria, Ida och Erika vill komma så vi kan mysa lite på en uteservering då!
Det skulle vara bra för oss alla att peppa varandra lite extra tror jag! :)

Nu ska jag försöka hålla mig vaken ett tag till så jag kan sova några extra timmar i natt! I morgon bär det av till Torsby för ett pass! :)
Trevlig kväll!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: