ThereseStrid

1 vecka

Jag har redan fått ansöka om nästa års vår semester på jobbet, jag hoppas att jag får den veckan jag vill ha nu bara.
Lite tråkigt på mitt jobb med semester är att man måste söka så jäkla långt i förväg. Hur lätt är det att planera med någon annan när jag måste söka ett halvår innan?
Men men de flesta får rätta sig efter mig :P Haha.
Nu är problemet bara, vem vill hänga med till Mallis i en vecka i maj? :)
Om ingen vill med kommer jag förmodligen åka själv, allt bara för att få komma bort :)
Vi får väl se om jag får nytt resesällskap eller om Erk blir med denna gång oxå :) Det skulle ju faktiskt kännas tryggast så ;)
 
Nu ska jag åka hem från denna slitsamma dag från jobbet med endast 2 tåg på 7 timmar!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: