ThereseStrid

Äppelpäppelpironparon

När jag åker till Bäckebron eller Sunne t.ex. så kollar jag alltid lite extra på en tomt där det står ett hus och sen står det ett skit stort äpple där oxå!
Första gången man såg det så blev man rätt förvånad.
Vem fan stället ett stor jäkla äpple i trädgårn lixom?!
Det är ju säkert 1x1 meter minst!
Men varje gång jag får syn på det så tänker jag för mig själv "Tjena äpplet!" och det får ju även tankarna att dras till mitt körkort.
När min syrra fick se det när jag hade hämtat ut det för 7 år sen så skratta hon och sa att jag såg ut som ett äpple. Därav "Tjena äpplet!"
Nu brukar jag mest få höra att jag ser ut som en asiat på kortet och folk har till och med frågat om det är jag och om jag har utländska föräldrar.
Nej jag är hel svensk och hur fan jag kunde bli så jäkla mörk på kortet är ju en gåta.
Förr så tänkte jag inte så mycket på hur det såg ut, jag tyckte att jag var rätt lik.
Men nu?! Va fan hände där lixom?!

Tjena äpplet! Eller koreanen!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: