ThereseStrid

De är alltid med i minnet ♥

Även fast jag inte har vart och tänt ett enda ljus för någon på andra sida i helgen så finns de alltid kvar i mitt minne och jag har inte glömt dem.
Vissa lyser starkare än andra eftersom en del har stått mig närmare.
Vissa har man bara vart bekant med men ändå blivit väldigt ledsen när man har hört talas om att de lämnat oss.
 
Morfar
Mattis
Malin
Lisbeth
Harald
Anne-lie
Ricky
Per
 
Det är många mer som finns i mina tankar men det är dessa man kanske tänker lite extra på helger som denna.
Och jag tror ju ändå på nåt på andra sidan och jag hoppas de har det bra där!
 
 
Helgen förövrigt har vart bra, jag har blivit så positivt överraskad av att det finns såna fina och härliga människor som man inte träffat på länge men som ändå är så snälla och trevliga!
Helgen har verkligen bestått av ett stort lycko-boost av en stor och blandad skara av människor!
Allt från små möten till festkvällar!
HÄÄÄÄRLIGT!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: