ThereseStrid

Det här med att åka tåg..

Jag borde kanske veta hur det funkar när man ska åka tåg, men ska jag va helt ärlig så har jag inte en aning!
Kom nyss på att jag inte vet om tåget stannar på varje station eller är det som när man åker buss att man måste trycka på stopp knappen?? Haha!
Och jag menar givetvis länstågen! De som går i Värmland här!
Skulle kanske behöva lära mig lite mer sånt i fall om nån resenär frågar!
Fick en fråga förra veckan av en resenär vart man köper biljett, där stod jag som ett frågetecken och inte visste nåt!
Va tusan tänkte jag, hur ska jag veta sånt?!
Fick ringa min kollega och fråga! Haha.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 cathrin
skriven :

hahah berätta hur det fungerar sen:p eller ska vi tågluffa runt i värmland nån dag?:P

Svar: Det vore as skoj att tågluffa runt Värmland ju så man faktiskt får se hur det ser ut ;)
ThereseStrid