ThereseStrid

Diskad

Något jag kan sakna är en diskmaskin!
Jag är en latmask när det kommer till disk och tycker det är onödigt att man tar nytt porslin för varje gång man ska äta eller dricka nåt.
Vissa dagar orkar jag inte diska utan bara undviker köket för att slippa se skiten! Haha.
Varje gång det är diskat så är det jäkligt skönt efteråt men det är ju sååå tråkigt!
Jag tyckte att de var gött att plocka i och ur diskmaskin när jag hade de och det är ju så lättvindigt :)
Men den dagen jag får en igen så kommer jag jubla!! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Maja
skriven :

Tack Therese, du har helt rätt! Jag tänkte också på det, det är ju bara att googla nästan vad som helst så kommer det upp utmanande bilder och det går ju inte att jämföra med mina på något sätt. Kram!