ThereseStrid

Götterier!

Alla som har barn som får äta godis vet väl hur det är när man släpper dem lösa i en godis affär. De ska ha allt.
Men tänk er sen att de inte kommer få smaka på nåt av de. Jobbigt!
Pappa är i Tyskland idag och handlar alkohol inför sitt 60års kalas.
Men han själv är ju nykter nu förtiden.
Måste få säga att han ändå har rätt bra karaktär om han håller sig nykter oxå efter att ha vart där.
Och de tror jag nog han gör!
Men han undrade om jag ville ha nåt och visst tackar jag inte nej.
Men tog bara en låda cider, känns som det räcker med alkohol nu för ett tag :)
Men man får väl se hur länge de håller :P
Sitter i soffan och kollar på film, hade tänkt sova när jag kom hem från jobbet vid 12, har jag somnat än?! Näää vi får väl se om jag orkar sova nåt innan jag ska iväg igen!
Har tagit mig lite glögg nu och myser med :)

Ha en härlig lördag kväll! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: