ThereseStrid

Jag ska aldrig

mer skriva eller prata om va bra jag sover!
Jag skulle upp vid 5 i morse, därför tog jag en tidig kväll igår, la mig i sängen och kollade på en film vid 9 och oftast då så brukar jag kunna somna till filmen.
Men den var så bra så jag såg klart hela!
När den var slut var klockan runt 23 och jag trodde jag skulle kunde somna då men nää, låg och vred och vände på mig i minst en timme sen somna jag, men vaknar massa gånger under natten.
Tror hela tiden att jag har försovit mig, vaknar och är genomsvett och bara mår dåligt, vaknar av att de håller på att gräva utanför min lägenhet vid 3 på möran.
Kan nog ha sovit max 3 timmar i natt, är skapligt trött nu på jobbet så när jag slutar ska jag åka hem och duscha och sussa!!
Börjar ju jobba vid 00 igen så hoppas på att få några timmars sömn iallafall :)
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: