ThereseStrid

Mys

Igår var jag hos Malin och klippte mig igen och färgade håret! ÄNTLIGEN!
Det var skönt att få av några cm och få i en ny färg och lite glans!
Är så nöjd efter att ha sluppit färgat håret mer än en gång sen i juli, eller jag la i en toning i slutet av augusti men sen har jag inte gjort ett skit! Himla gött att slippa utväxt och allt sånt.
Men nu är jag någonslags chokladbrun i håret och gissar på att jag kanske få färga någon gång igen innan jag ska till Malin igen!
Men skönt att va nyklippt, nyfärgad och framför allt nytvättad i håret! Det går ju inte jämnföra med när man tvättar håret hemma! :)
 
Idag ska jag iväg på 1års kalas för Mille! Han hade tyvärr blivit lite snorig så jag törs nog inte gosa nåt värre :P
Och sen är ju inte han någon direkt gos unge, utan varje gång han gosar med Cathrin så undrar hon om han har blivit sjuk :P Haha.
Men han är att söt! Och tänk att det redan har gått ett helt år sen han kom!! Jösses!
Ska även iväg till Lukas och hälsa på en sväng, han därimot kan va en riktig gos unge och bara burra in sig i ens famn! Mys!! :)
 
Ska tag i mitt hem i helgen, storstäda och sätta upp de sista julsakerna. Kanske man trivs lite bättre!
Igår när jag var nere hos Martina en trappa ner så blev jag så avundsjuk för hon har så mysigt!! Man vill bara gå in och lägga sig och njuta där!! :)
Näpp litte jobb nu kanske ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: