ThereseStrid

Nya skor!

Helgen har vart helt okej skulle jag vilja säga. En härlig lördag med morgon promenad och samtal med Erika som vanligt. Sen hem till mamma och fira hennes födelsedag :)
Kvällen blev det lite dricka med massa folk på Norrstrand och sen krogen en snabbis.
Träffade massa folk som jag känner så det var riktigt kul. Och en lagom kväll med alkohol i och med att det inte vart någon vidare mat igår.
Och nu är jag klar.

Dagen idag har vart lugn, låg i sängen/soffan halva dagen för att få lite mer sömn som det har vart lite av under resten av helgen.
Sen åkte jag till Bergvik med pappa och käka mat och sen köpte jag nya skor åt han i födelsedags present.
Och jag sa åt han på skarpen att han FAAAN INTE TAR MED DOM IN I LASTBILEN NU!
Om han gör de så ser de ut som resten av allt han äger, dretigt som fan!
Men efter lite shopping så drog jag vidare på kalas igen, till mamma denna gången igen eftersom halva Höjen var där idag och hälsade på :)
Nu blir det snart "Solsidan" och sen "Arne Dahl" :)

Puss och ha en trevlig söndag!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: