ThereseStrid

Så skönt!!

Kom hem för ett tag sen efter en härlig ansiktbehandling hos goa Linnéa som numera jobbar på Aqua här i Karlstad :)
Det var riktigt gött att komma iväg och nu känner man sig så där rena och fräsch i huden igen! :)
Tyvärr har ju mina acne utslag blivit helt galna så i helgen såg det förjävligt ut rent ut sagt! Ville knapp gå ut men tror att jag tänker mer på det än vad andra gör, som alltid när det gäller en själv!
Riktigt kul att få träffa Linnéa igen iallafall och det får bli ett besök efter jul igen! :)
 
Har precis slagit mig ner i soffan med en kopp Rooibos Chili te, det är lite starkt men jag får för mig att det kan va bra för kroppen med det ibland :)
Ska köpa nytt te så fort jag knallar förbi Kardemumma igen, kanske prova samma som jag gav till Lars, de vart ju väldigt uppskattat iallafall! :)
Ska spendera ytterligare 2 timmar i soffan innan det blir sängen, ska upp vid 3 i natt för att bege mig till Torsby och ett jobb pass :) Var ju ett tag sen jag var där nu ska det ska bli kul! Kommer nog va pigg som en lärka i morgon eller inte! :)
Nu blir det att invänta "Hart of Dixie" :))
 
 
Väldigt vad någon/några är nyfikna här inne då! :P
Men tyvärr skriver jag ju inte nåt vettigt så tyvärr bidrar jag inte med nåt åt er :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: