ThereseStrid

Sömnigt

Så mycket som jag har sovit den senaste veckan minns jag inte ens sist när jag gjorde!
Jag sover mellan 7-9 timmar på nätterna utan att knappt vakna!
Det har inte hänt mig på över 1 år typ!!
Jösses va gött de är!
Även fast jag sover så mycket på nätterna så är jag trött på dagarna oxå så jag kan lätt somna då oxå.
Tror det har med mörkret att göra!
Men det blir ändring på det i helgen igen då jag ska jobba natt, så då är man tillbaka till muppiga rutiner igen!

Har noll fantasi nu och har haft det de senaste dagarna, därför jag inte skrivit.
Men kom på en sak, skillnad på service och service i affärer.
Var och handla kläder med och till Johan här om dagen.
Var inne på Carlings på Bergvik och kollar.
En kille ur personalen kom fram och hjälpte till, fråga va vi ville ha och så.
Sen ställde han Johan i provhytten och själv sprang han och hämta plagg efter plagg efter plagg.
Vilken jäkla service!
Vissa expediter eller butiksbiträden kan knappt hälsa på en när man är där och handlar och andra som han killen var här nu då blir nästan ens personliga shopping hjälp!
Skit kul att vissa går in så mycket för sitt jobb!!
Sen att man inte har riktigt samma smak som dem är ju en annan femma ;)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: