ThereseStrid

Spendera!

Det gäller att utnyttja timmarna när man är ledig.
I torsdags så var jag ledig hela dagen, men skulle iväg och jobba natt.
Försökte sova hela dagen då men från 06:40 på morgonen tills jag skulle iväg på kvällen sov jag nog 2 timmar sammanlagt.
Var trött som tusan på jobbet och som alla vet att när det inte händer något på mitt jobb så kan man vila sig lite.
Igår natt hände det ganska mycket, tågen var sena. Massa telefon samtal och order.
Jag kunde sova lite åt gången på jobbet och kanske fick ihop 2 timmars sömn så det var rätt bra ändå.
Sen när jag kom hem igår morse så bar det bara att slänga sig i duschen och sen sängen. Sov i en timme då.
Sen bar det av jag och Cathrin drog till Mellerud och Bloms, de var inget att ha där och jag kommer förmodligen aldrig mer åka tillbaka!
Sen drog vi till Göteborg och Liseberg en sväng.
Vi hade jätte mysigt och gick runt och kollade på alla saker, spelade på hjulen ihop om att dra hem stor kovan, provsmakade choklad, ost, glögg mm :) Hade det riktigt gött!
Men trötta som tusan som vi båda var stanna vi där bara en liten stund och åkte sedan hemåt.
Väl hemma var det bara att hoppa i säng och det tog mig över 2 timmar att ens kunna somna, tröttheten hade slagit över och gått till övertrötthet!
Och nu 8 timmar sen jag somna ungefär känner jag mig fortfarande helt hängig och trött och tar mig en liten sov morgon! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: