ThereseStrid

Tar en paus!

Sitter och letar efter en klänning på internet och jag har inte en aning om vad för klänning jag vill ha riktigt.
Eller vilken färg den ska va och så. Det finns ju så många!
Sitter och letar på en sida nu, det är 86 stycken sidor att gå igenom med 100 klänningar på varsin sida.
Undra hur många klänningar som man missar bara för det är så jäkla många!!
Alltid lika stort problem för mig att hitta kläder :)
 
Jag blev så glad i morse när jag läste i tidiningen att Chilli skulle öppna i Karlstad i januari!
Det var lite lustigt eftersom jag och Erika satt och prata om det i förra veckan :)
Kommer nog bli några besök dit! :) Synd bara att alla kommer väl ha likadan inredning nu ;)
Hade ju gärna haft en annan lägenhet som är lite fräschare och lite annan planlösning på så man kunde få köpa massa nytt och inreda med :)
Jag gillar min lägenhet men den ligger lite dumt och synd att det är hyresrätt så man inte kan göra vad man vill!
Men den dagen kommer då man kan göra som man vill med allt! :)
 
Nej nu får de gärna bli fredag, helg och löning!! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: