ThereseStrid

Ullared

Jag och Cathrin har suttit och pratat om att vi vill åka till Ullared, men båda har känt att vi kanske inte har råd just nu pga att vi förmodligen kommer handla mer till oss själva och massa onödiga saker än att bara köpa julklappar :P Haha.
Men jag kan ändå inte sluta längta efter en Ullareds resa så jag sitter och tittar i deras blogg titt som tätt!
Helt onödigt eftersom jag blir ännu mer sugen på att åka dit då! :)
Helgen har ju bestått av natt jobb och sen inte ett skit mer.
Jag är helt slut, känner mig hängig och har huvudvärk.
Allt beror nog på sömn och matbrist. Och sen vore det ju bra om man kunde komma utanför dörren men just nu känns det blä.
Känner mig helt förstörd och är rädd för att jag börjar bli sjuk!
Nej dags att rycka upp sig, snart "Solsidan" och sen söndags film innan det är dags för jobb igen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: