ThereseStrid

Barca!

Nu är resa och hotell bokat till Barcelona resan! :))
Ska bli härligt att komma bort lite och jag hoppas på att det är lite finare väder där än här iallafall ;) Och jag är glad om man slipper regn en liten stund iallafall! :)
Så nu vill jag att veckorna som är kvar går undan så man får åka snart!! :)
Och om nån har nåt tips på vad man måste göra när man är i Barcelona så hör av er!!
Planeringen är att bara ta dagarna som de kommer och njuta och strosa runt! :)
 
Annars så är det snart helg, eller ja en jobbar helg för min del som innebär 3 nätters jobb och därimellan ska jag hinna med ett 24-års kalas (Grattis Hanna! :), en tacokväll och förhoppningsvis en biltvättardag!
Tur att man har så mycket fritid och ganska slappt jobb så man orkar med allt ;P
Ska återgå till det som jag gör bäst, ingenting alltså! :)
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: