ThereseStrid

Billig historia

Nästan så att det är värt att fira att min bil historia inte blev så dyr som jag hade trott!
Efter att ha vart bitter, ledsen och jävligt arg på bil skrället så slutade det hela rätt okej ändå!
3178 kronor senare känner jag mig rätt nöjd och ser fram emot att hitta massa saker att shoppa i Barcelona!
Men man ska väl inte ta ut något i förskott, bilen går ju nu men vi får väl se om den håller ;) Haha.

Efter att ha vart och rättat travet förut och fått ut en vinst på 53 kronor gick jag in på Coop och gick lös på halva priset hyllan. Haha.
Men alltså yoghurt som går ut om 2 dagar och som jag säkert kan äta 7 dagar till utan att ens fundera på att slänga den, funkar göööör bra för mig!
Jag är rätt kräsen med mat, men bäst före datum är ju en bluff.
Antingen är saker dåliga eller inte, bara för datumet har gått ut så har ju inte produkten gått ut!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: