ThereseStrid

Bullens dag!

Istället för kanelbullar blev det saffransbullar.
Det gick hem hos alla som fick smaka tror jag?!
Dock har jag inte hört något från Önnerud så om jag hade riktigt otur så råka jag förgifta deras :P Haha. Men jag tror inte så var fallet iallafall! :)
Och joooo det var jag som hade bakat Kenta!! Jag ljuger ikke!!
Har haft fika här hemma idag för Git och sen för Johan.
Och det är alltid lika roligt att få träffa folk som man inte ser så ofta!
Git och jag hade massa att prata om och jag hoppas att det inte dröjer lika länge till nästa gång! Och då ska jag absolut inte baka något så hon slipper synda :) Jag borde göra som henne och skippa allt onyttigt och röra på mig! :) Men tar en sak i taget! :)
Sen under kvällen kom Johan hit och vi har nog inte umgåtts på typ 4-5 år?! Riktigt roligt att ses igen!!
Prata gamla minnen! Vi umgicks riktigt mycket förr och visste typ allt om varandra. Och Johan var alltid den där jag kunde komma och sova hos när man kände sig ensam eller inte hittade skjuts hem! En himla bra vän helt enkelt! :)
En sån himla toppen dag har det vart! Den här kommer jag leva länge på! :)

Hoppas även Linda får det bra på Kreta nu när hon ska va borta en vecka! :)

Nu ska jag sova och glöm aldrig att låsa dörren! Man vet aldrig vad som finns utanför! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: