ThereseStrid

Dagen med otur?

Jobbade natt inatt. Kommer till jobbet med en go huvudvärk och en härlig släng av tinnituss.
Har börjat få ont i huvudet och halsen de senaste dagarna, därav tinnitussen tror jag?!
Det tjuter, piper och brusar i mina öron hela natten och ljuden från tv och alla andra ljud i Daglösen gör det 7 gånger värre.
Slutar i morse och sätter mig i bilen då jag får ett meddelande i displayen där det står att bilen måste in på service!
Jag var inne för en månad sen och 9000:- fattigare. Vad fan kan de vara nu då?!
Väl hemma orkar jag knapp sova nåt och efter 1 1/2 timmes försök ger jag upp.
Hoppar in i duschen efter ett plågat försök att vaxa mina ben igen och efter upptäckten av att celluliter håller på att äta upp mina ben :(
När duschen är klar tycker jag att mobilen ringer (det var bara alarmet som jag hade ställt) jag rusar ut i vardagsrummet fortfarande blöt och tydligen även blöt under fötterna för den vurpan jag lyckas dra i vardagsrummet var fan inte ball.
Lyckas slå i huvudet i dörren eller golvet, armbågen i golvet, hela lårsidan i golvet och även ena foten lyckas jag dra i golvet på nåt sätt så jag får brännmärke där.
Upp igen stänger av mobilen och upptäcker att jag måste duscha av mig igen för dammsugaren har inte gått varm här direkt!
Nu är en del av vardagsrums golvet dammat och jag har slängt i mig en huvudvärkstablett.
Vill typ dö nu och tror fan inte på det här uttrycket efter regn kommer solsken!
Gaaaaaaah!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: