ThereseStrid

Gnälligt vs bitter

Det kan löna sig med lite gnäll! (Men de som känner mig vet att jag gnäller lite för mycket ;)
Har inte haft någon micro på jobbet sen förra veckan! Och jag tröttnade rejält på det i morse när jag ringde och fråga om de hade fixat någon ny än. Svaret blev då nej (som jag trodde) och jag blev den där bittra gnällkärringen och ringde upp våran nya chef som börja igår.
Talade om hela micro historien och i morgon ska det tydligen komma hit en ny micro!! :D
Ibland ska man ha tur! :)) Så i morgon kan jag värma min mat igen! :D
 
Sen att jag gnäller mycket annars oxå är ju nåt som de närmsta av min vänner vet om och Erika får väl höra det extra mycket ;) Hon vet allt som jag är bitter över och förhoppningsvis så går lite av min bitterhet över när vi bokar våran lilla resa nu i slutet på veckan här.
Då ska jag försöka bli glad och se fram emot resan och känna glädje över att få komma bort en sväng! :)
 
I natt vakna jag vid halv 3 tiden och inte kunde somna om, va uppe på toa (hade jag vart göbbe kunde man ju trott att det var prostata problem!) och sen la mig igen, kolla in allt jag kunde på mobilen om och om igen.
Sen låg jag och vred och vände på mig ett bra tag innan jag kunde somna om.
Vid halv 8 i morse börja mobilen ringa och bitterheten tog över innan jag hörde vem det var.
Charlie ringde och va sjuk och undra om jag var ledig så han hade kunnat komma.
Jag tyckte lite synd om honom men tyvärr bor han ju inte nästgårds så jag kunde inte hämta han heller och sen skulle jag ju jobba så de gick ju inte!
Mosters pöjk de!
Inte långt efter det så får jag ett sms av min mycket begåvade far som har lärt sig smsa. Han skickar säkert mer sms än mig nu förtiden!
Och allt han skriver är skit intressant och jag hittar intresseflaggan i topp varje gång!
Tjooohooo!
 
Nu ska jag ta lunch, tur man har ugn! :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: