ThereseStrid

Härliga semester!

Veckan som gick var en toppen vecka med en bra semester!
Nu är man tillbaka till verkligheten igen och jobbar!
Dock var det inga problem att ta sig upp till jobbet när klockan ringde 03:10 för jag visste ju att jag skulle få vara i Sunne!
Det är höjdpunkterna på jobbet att få komma hit! Har redan haft några tåg nu på möran och fler blir det! Gött att få jobba lite när man kommer tillbaka så här efter semestern!
Men jag ska inte säga att jag inte är trött för då ljuger jag! Men jag antar att jag kommer somna som ett litet barn ikväll iallafall ;)
Ska ju hit upp i morgonbitti oxå så det gäller att lägga sig i tid!
 
I morgon fyller även Lukas min gudson 1 år! Jisses va tiden går snabbt! :)
Jag känner mig dum som inte spenderar mer tid med han men tiden räcker inte riktigt till alla gånger! Och det ska ju passa för alla samtidigt gärna oxå! Men i morgon kommer jag få träffa han iallafall en stund och se om han vill öppna några paket! :)
 
Nu ska jag sätta mig i soffan en stund innan nästa tåg kommer, började läsa en bok igår som jag har fått låna av Linda och det börjar dra lite i läs-tarmen nu! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: