ThereseStrid

Påfyllnad

Mitt parfymskåp har fått sig en påfyllnad av Carro och Kenta :))
Som jag har längtat efter denna parfymen sen jag fick en liten flaska av den förra året :) Men nu har jag en stor som kommer användas flitigt vid finare tillfällen :)

De har kommit hem från Teneriffa nu iallafall, bruna och fina.
Och med varsin fin ring på vänster handen! Grattis till er båda och jag räknar med ett bröllop inom de närmsta åren! :)

Ska snart knalla ner till Martina och se om vi ska ta en promenad eller om vi ska ha inne mys idag med lite te! :)
Härligt att ha en kompis att hänga med en trappa ner! :)

Ha en härlig lill-lördags kväll! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 cathrin
skriven :


dessa vill jag du har med imorgon;)

http://www.coop.se/Recept--mat/Recept/p/pepparkaksmuffins/