ThereseStrid

Tröttast

Onsdag idag och sista jobb passet för den här veckan väntar om några timmar! :) Skönt att gå av i morgonbitti och vara ledig ända tills måndag eftermiddag! :)

Efter 2 tidiga turer i Sunne måndag och tisdag så var jag rätt trött igår.
Charlie följde med mig hem efter jobbet och han skjutsa jag till skatehallen här i Karlstad.
Själv begav jag mig hem för att göra mig i ordning och sen åka iväg på 1års kalas! :) Lukas fyllde 1 år igår och hade kalas med super god tårta och massa goda kakor! :)
Han fick lite kläder av mig som han kommer få växa i då jag köpte en storlek större :) Men hoppas de passar bra till våren!
Sen åkte jag till skatehallen och kollade en stund innan Charlie ville hem, vi tog med oss pizza på vägen hem och sen var det bara att slappa i soffan.
Jag skratta åt Charlie när han sa klockan halv 6 att han ville lägga sig men jag tvinga upp han så han fick kolla på tv lite till.
Vid 6 tiden låg jag själv och sov i soffan! Haha. Jag var så trött igår så jag kunde inte hålla ögonen öppna! :)
Vid 8 gick jag och la mig på riktigt i sängen och nästan tvärdäcka!
Sota fick jag göra för det så i natt vid tjugo i 3 vakna jag och va skit pigg!
Men somna om efter ett tag och sov till tjugo i 8 i morse :)
Och nu har jag sovit nästan 2 timmar till!
Trött som aldrig förr!!!

Ska försöka få tag i Linda idag oxå efter som vi har ringt om varandra de senaste dagarna. Inte så ovanligt eftersom vi båda jobbar såna olika tider :)
Och sen hoppas jag att Maria har de gött nu eftersom hon har kommit till Thailand och ska vara där i en månad! :) Är inte alls avundsjuk!!
Jag vill ha mer värme!!! :)

Ha en härlig dag!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: