ThereseStrid

Dessa bilar!

Bilar bilar bilar!
Synd att man inte är miljonär! Byggde ihop en bil förra veckan jag skulle kunna tänka mig att ha som bruksbil bara. Synd att den gick på 500.000:- bara :)
Men det är roligt att bygga ihop själv och se hur man skulle kunna ha den :)
Men eftersom jag inte har några rika fastrar eller mostrar så kommer jag ju aldrig få en sån bil, men kul att drömma lite :)
 
Kom till jobbet för 30 minuter sen och upptäcker att det inte går några tåg förrens 10:45 idag!
Va tusan ska jag göra tills dess? Den här dö tiden som alltid är på mitt jobb är så tråkig och jag önskar att jag hade mer att ta med hemifrån som jag skulle kunna syssla med!
Men jag har dålig fantasi och inget direkt intresse för nåt så jag vet inte vad man ska hitta på?!
Nån som har ett förslag kan ju alltid säga till! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: