ThereseStrid

FettFett

Jag ska försöka börja avvänja mitt hår alla dess jäkla hårtvättar jag håller på med.
Senaste tiden har jag duschat minst 1 gång varje dag och även tvättat håret lika ofta och vissa dagar blir det ju även 2 gånger.
Jag gillar att duscha och jag gillar att känna mig fräsch och ren.
Men nu blir det nästan tvärtom eftersom håret blir fett på några timmar känns det som.
Jag ska försöka börja tvätta det varannan dag nu i början och sen kanske var tredje, men som sagt jag gillar ju att duscha!! :S
Men om ni ser mig med fett äckligt hår så vet ni varför! Haha!
Men som jag sa till Erika, det är bra när det regnar ute för då syns det inte hur fett mitt hår egentligen är! Haha!
Får försöka göra detta på ett litet prov och se hur bra det går :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carro
skriven :

Har du prövat torr schampoo??
Det finns väll för märkt hår oxå?
Funkar skitbra för mej!!

Svar: Jo jag har ju torr schampoo, men måste nog köpa nytt för de jag har nu är inge bra :(Har du kvar de du fick av mig? Lee Stafoord? Ska nog köpa de!!
ThereseStrid

2 cathrin
skriven :

uu vad lortiggg du är.

Svar: None
ThereseStrid