ThereseStrid

Grottmannen

Skrattgaranti lovade Emelie och det kan jag säga att jag fick!
Igår var vi alltså och såg på Grottmannen på Scala. Det var jag och Emelie och alla 60+are i stan tror jag ;)
Kände att vi drog ner medelåldern rätt bra! Haha.
Men iallafall, han beskriver hur män ser på saker och ting och hur kvinnor ser på saker och ting.
Och jisses, visst var det sant det han sa. Kvinnor är samlare och män jägare.
Skrattade så jag nästan grät några gånger där!
Lätt värt att se! Och MÅNGA par skulle verkligen behöva se den för att fatta hur den andre tänker! :)
En toppen kväll med Emelie ♥
 
Har ett arbetspass i Storfors idag, slutar dock om 2 timmar så det känns väldigt gött :)
Ska bara hem och lata mig då tror jag! Tycker att denna veckan har gått i ett även fast jag inte haft värst mycket att göra men! :)
I morgon ska jag jobba i Sunne! ÄNTLIGEN! Som jag har längtat! Det enda som är tråkigt är att behöva stiga upp 03:15 (GÄSP!) men det är det lätt värt bara för att få vara där!!
Jag jobbar hellre det passet (04:40-12:15) än att jobba i Daglösen (06:30-13:00) och inte ha ett skit att göra!
I Sunne får man iallafall röra lite på sig och göra lite nytta! :)
 
Sen ska jag försöka införa telefon och sms tid tror jag!
När jag väl har sovmorgon så lyckas det alltid ringa eller smsa någon!
Och JAAAAA jag kan stänga av telefon, men ändå vill jag ha på den ifall om jobbet måste få tag i mig! Och jag har ju även alarmet i den.
Iallafall så skicka Olle brö ett sms 07:10 i morse och jag hade sovmorgon till 08:20 :( Haha.
Vilket i-landsproblem!! Men nu har jag sagt till han att det är telefon tid mellan 12:00-13:00 hedan efter ;) Om det inte är något viktigt vill säga!
Alltså INTE okej att skicka sms 12 på natten och fråga om vi ska åka och käka en körv! :D
Trevlig torsdag på er! Och grattis till Henning som fyller år idag! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: