ThereseStrid

Här går det ingen nöd!

Har legat i sängen och läst i någon timme redan men ska snart sova om jag kan.
Gick upp vid 3 i natt och åkte till jobbet, tur att man har en del dö tid där så man kan slappa lite mellan tågena, för jag kan lova att jag var trött efter att bara ha sovit 4 timmar i natt.
Men kom till mormor efter jobbet och la mig och sov lite här med :) Och snart blir det nog natten på riktigt! :)
Mormor föder upp en rätt bra när man är här. Man får ständigt frågan om man inte ska ha nåt att äta.
Man får smörgåsar, bullar, mat, pajer, godis, dricka och allt annat som är nyttigt + onyttigt!
Men gött är det och jag unnar mig så fort jag kommer hit :P
Men tog även en promenad förut för att inte få allt för dåligt samvete :P

Helgen som var bestod av massa kort spel och sällskap med massa av vänner och familjen.
Man skulle alltid ha såna helger :)
Ska nog försöka bli bättre på att ha det trevligt hemma och laga go mat och bara umgås. Istället för att springa på krogen, bli fattig och få ångest dagen efter! Haha.

Nu säger jag god natt här i från Vadje!
Natti Natti! Puss

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: