ThereseStrid

Himlen

Mörkret har verkligen kommit nu på kvällarna och svart är det när man åker hem från jobbet :(
Även fast man alltid vet att det kommer bli mörkt under vintern så hoppas jag att det inte ska gå så snabbt från sommarljuset till höstmörkret :(
Men igår när jag åkte hem vid 22 tiden från jobbet så var det kolsvart ute. Jag satt och tänkte att de är så trist att köra i mörker och det känns inte lika säkert som när det är ljust ute.
Som tur var så såg jag inga djur efter vägen iallafall och nästan hemma så får jag se ett stjärnfall :)
Man ska ju önska sig något när man ser det och det gjorde jag ju såklart barnslig som jag är! Haha.
Det där stjärnfallet gjorde min kväll och jag blev riktigt glad över att få se ett så tydligt som jag gjorde igår! :)
 
Eftermiddagen idag består av jobb. Men tågen har gått i rätt tid så jag kanske får sluta lite tidigare än vad som står på schemat! :)
Får se vad kvällen har att erbjuda sen! Kanske en film med en kompis eller så får det nog bli en hemmakväll med serier.
Är lite sliten och ska ju jobba i morgon oxå så det vore gött att bara ta det lugnt för en gångs skull på en lördag :)
Men som sagt, får se vad kvällen har att erbjuda :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: